Thor - Goddess of Thunder Cosplay

Hey everyone!

You may have seen one of my latest Thor photos on Facebook already and now I want to show you the whole series! I was just about to write a blog entry about how I made it when I remembered that I already did, I totally forgot about that :D If you want to see some more work in progress photos and detailed photos of my armor, please check out *this blog post that I posted last year* :) If there still are any questions left, feel free to ask! :)

Hi ihr Lieben! 
Einige von euch haben vielleicht schon mein neustes Bild als Thor auf Facebook gesehen und heute möchte ich euch die komplette Serie zeigen! Ich hätte auch gerade fast so ein Making-of Ding geschrieben als mir eingefallen ist, dass ich das sogar schon getan habe. Hatte ich total vergessen xD Wenn ihr also noch mehr über die Rüstung wissen wollt und ein paar Lustige andere Conventionfotos sehen wollt, schaut doch mal *hier in meinem anderen Eintrag vorbei* :) Und falls es sonst noch Fragen gibt fragt mich einfach!


Last August I did a photo shoot as Thor but I never found the inspiration to edit the photos. I tried several times but was never satisfied - until now! :) So I am super, super happy to finally show them.
Das Shooting war schon letzten August aber ich war bisher nie so richtig inspiriert die Bilder zu bearbeiten... ich habe sie mehrere Male angefangen aber war nie zufrieden - bis jetzt :) Also freue ich mich unheimlich, dass ich sie endlich zeigen kann! 





One of my fav images ever! With my dear friend Aurelia Isabella as Lady Loki:) And even with Odins ravens in the back xD

Keine Kommentare